American Royal

American Royals

‘Je moeder en ik hoopten dat je zou willen beginnen met zoeken naar een partner. Naar die ene persoon met wie je de rest van je leven wilt delen.’

Welkom bij het Amerikaanse koningshuis, waar intriges en verboden liefde de kroon dreigen te ondermijnen:

Kroonprinses Beatrice: weet dat alles moet wijken voor de kroon. Nu ze op zoek moet naar een huwelijkskandidaat, slaat de twijfel toe.
Eerste reserve: prinses Samantha: houdt wel van een feestje.                                                                                                                          TWEEDE Reserve: prins Jefferson is Samantha’s tweelingbroer. Hij is de publiekslieveling en alle meiden vechten om zijn aandacht.
Intragant Daphne: doet alles om prins Jefferson terug te winnen.
Burgermeisje Nina: steelt ongewild de show als ze voor de prins valt.

Wint liefde het van plicht en traditie?

Verslavend, drama, intrige

Wat als generaal Washington ja had gezegd toen hem het koningschap hadden aangeboden? Dat zou de geboorte van de Amerikaanse monarchie zijn geweest. Dit boek is het verhaal over de Amerikaanse royals. Over Beatrice, de troonopvolgster. Haar ouders geven aan dat het voor haar tijd is om een huwelijkskandidaat te zoeken. Ze hebben een lijst gemaakt met geschikte kandidaten die ze uit hebben genodigd voor het bal. Maar zit haar droomman daar wel bij? Haar zus Samantha is een tikkie rebels en voelt zich de eeuwige tweede. De jongen waarin ze geïnteresseerd is, is verboden terrein. Ze heeft een burgermeisje als vriendin, Nina, die al van jongs af aan op het paleis komt. Ze houdt niet van de schijnwerpers en buiten het paleis om weet niemand van hun vriendschap. Jefferson is de tweelingbroer van Samantha en is de publiekslieveling. Menig meisje droomt ervan om zijn vrouw te worden. Maar Jefferson heeft zijn oog al op iemand anders laten vallen… En als laatste hebben we Daphne, haar levensdoel is de vrouw worden van Jefferson. Daar heeft ze alles, maar dan ook alles voor over.

Het boek zit vol met drama en intriges van het Amerikaanse koningshuis, maar ook over de nadelen van royalty zijn. Want als royalty zelf je partner kiezen is niet gemakkelijk. Je leest het verhaal vanuit vier perspectieven, Beatrice, Samantha, Daphne en Nina. Dit zorgt ervoor dat je je goed in kan leven in het verhaal. Je wordt er helemaal in opgeslokt en vergeet als het ware dat Amerika geen koningshuis heeft. Ook ik kon niet stoppen met lezen!

Voor iedereen vanaf 14 jaar die houdt van een verslavend, ‘soap-achtig’ verhaal.