Heksje Lilly – De rare ridder & Het draakje in de klas

Heksje Lilly - De rare ridder & Het draakje in de klas
Categorie:

“In dit boek lees je veel spreuken. Maar: Pas op… Zeg ze niet hardop!”

Heksje Lilly kan toveren als de beste en beleeft allerlei spannende avonturen. Lezers vanaf 7 jaar kunnen nu genieten van twee verhalen in dit vrolijke omkeerboek: Heksje Lilly en de rare ridder en Heksje Lilly. Draakje in de klas. In het eerste verhaal tovert Lilly een heuse ridder tevoorschijn voor haar broertje Leon. Dat is een leuke verrassing. Maar de ridder is een lastpak die alleen aan vechten denkt… Hoe komt Lilly nou weer van hem af? In het tweede verhaal heeft Lilly een slaapfeest op school. Daar krijgt ze onverwacht bezoek van Hektor het draakje. Dat mogen haar klasgenoten echt niet merken.

Magisch, avontuurlijk en spannend

We kunnen weer gaan genieten van een nieuw boek rondom het bekende, supergeheime heksje Lilly! En niet zomaar een boek, er is een heus omkeerboek verschenen waarin niet één maar twee nieuwe, spannende verhalen wordt verteld. Durf jij mee te duiken in de avonturen rondom Lilly en haar kleine broertje Leon? In dit boek ga je met Lilly mee naar school, en speel je riddertje met Lilly en Leon thuis. Je maakt kennis met Hektor, het groene draakje, en ook ontmoet je ridder Don Quichot, een echte ridder uit het boek van Lilly op school. Naast de korte en bondige tekst op AVI E4 niveau bevat ook dit boek kleurrijke illustraties die de tekst versterken. De illustraties zijn gedetailleerd en zorgen goed voor het overbrengen van de emoties van de hoofdpersonen. Dit zorgt ervoor dat lezers zich goed kunnen inleven in de spanning, humor en angst die dit verhaal met zich meebrengt.

Een prachtig, spannend, maar ook humoristisch boek rondom ons favoriete heksje. Een aanrader voor alle mini heksjes en stoere tovenaars in spé vanaf zeven jaar.