Het grote boek over dinosaurussen

‘Maak kennis met de dinosaurussen’Dinosaurussen zijn de grootste wezens die ooit op aarde rondliepen. Open de grote uitklapbladen en ontdek de grootste, zwaarste en meest afschrikwekkende schepsels – van de machtige brachiosaurus tot de angstaanjagende tyrannosaurus.

Dinosaurussen,uitklapbladen en informatief

Wat is dit een prachtig informatief kijkboek! In het boek zitten vier grote uitklapbladen verstopt met een prachtig overzicht van alle soorten. De dinosaurussen zijn verdeeld in verschillende categorieën: de allergrootste, hoog in de lucht, grote monsters en zeemonsters. Het boek eindigt met een prachtige tijdlijn waarin de geschiedenis van de dinosaurussen mooi en duidelijk wordt weergegeven.

Alex Frith schreef de tekst van dit informatieve boek en Fabiano Fiorin verzorgde de mooie illustraties. De illustraties zijn zacht van kleur. Ook al zijn er zeer veel dinosaurussen afgebeeld, het boek maakt toch een rustige indruk. Het is een fijne aanvulling dat je de bladen uit kunt klappen en zo op een groot formaat de verschillende dinosaurussen met elkaar kunt vergelijken,.

Voor veel kinderen zal het een geweldige zoektocht zijn om dit boek van voor tot achter de lezen en de illustraties goed te bekijken.Wat valt er veel te zien voor nieuwsgierige kinderen! Kinderen leren op een speelse manier de namen van de verschillende dinosaurussen en maken zo een avontuurlijke reis door de tijd! Op de pagina’s zijn interessante en verrassende weetjes te lezen over de tijd van de dinosaurussen.

Het grote boek over dinosaurussen is een mooi vormgegeven zoekboek voor de avonturier vanaf vier jaar, die zin heeft in een reis terug de tijd in naar de spectaculaire wondere wereld van de dinosaurussen.