IzzyLove – Villa Valentijn

“Tadaaa, ik leef nog”

Het huis stond bovenop een duin en ik had nog nooit zo’n vreemd huis gezien. Het zag eruit alsof het al twintig jaar leegstond. Maar dat was niet zo, want Zachar en Brahim woonden er. Al wist ik dat toen nog niet. En ik wist ook nog niet dat er vlakbij een jongen was die Kaas heet en dat mijn vriendin Sofie die zomer nog zou langskomen om alles wat toch al ingewikkeld was nog veel ingewikkelder te maken.

Liefde, avontuur en vriendschap

Ga mee op avontuur met Isa in alweer het achtste deel uit de IzzyLove serie, Villa Valentijn. Isa gaat de hele zomer logeren bij haar ooms Pim en Machid omdat haar ouders thuis gaan verbouwen. Een zomer aan zee, klinkt heerlijk toch! Maar Isa denkt dat het de saaiste zomer ooit gaat worden zonder haar beste vriendinnen. Al snel komt ze er achter dat niets minder waar is. Ze ontmoet Zachar, een jongen die altijd op blote voeten loopt en onafscheidelijk is van zijn paard Lola. Hij woont in een villa in de duinen, en ze is zo onder de indruk van deze jongen dat ze spontaan verliefd wordt. Zal het dan toch een perfecte zomer worden? Of gooien Olga, Brahim, Kaas en haar beste vriendin Sofie roet in het eten en wordt de zomer alsnog één grote nachtmerrie? Eén ding is zeker, deze zomer zit vol drama!

Kinderboekenambassadeur Manon Sikkel schreef opnieuw een prachtig deel in de serie IzzyLove boeken. Misschien wel het spannendste deel ooit! Het is haar gelukt een avonturenroman met een geweldig liefdesverhaal te schrijven voor meiden vanaf tien jaar. Het boek leest vlot en kent weinig lastig taalgebruik waardoor het uitstekend past bij de doelgroep. Wat dit boek zo speciaal maakt is het feit dat een verhaal voor volwassen in het jasje van een kinderboek is gestoken. Want zeg nou zelf, welk jong meisje is er niet stiekem verliefd geweest op die ene mysterieuze jongen? Een aanrader voor alle jonge meiden!