Leer voetballen als een prof

Ben jij gek op voetballen en probeer je iedere training beter te worden? Dan is dit boek ècht iets voor jou!

Mbappé, Messi, Ronaldinho, Depay, Van Dijk en Cruyff… allemaal profvoetballers met hun eigen specialiteit. En sinds de opkomst van het vrouwenvoetbal kunnen we daar Miedema, Martens en Groenen aan toevoegen. In leer voetballen als een prof krijg je niet alleen een kijkje in het spel maar leer jij vooral de technieken van de toppers. Stap voor stap wordt er uitgelegd hoe jij het allerbeste kunt dribbelen, afschermen of penalty’s nemen. Daarnaast staan er spelerspaspoorten in van de beste aller tijden. Een super leerzaam voetbalboek voor iedereen die van voetbal houdt!

Informatief, sportief en voetbal

Leer voetballen als een prof is een ontzettend leerzaam boek als je van voetballen houdt. Doordat er stap voor stap wordt uitgelegd hoe jij bepaalde trucjes kunt toepassen, is het heel toegankelijk voor de kinderen. De tekst wordt ondersteund met foto’s van jongens en meisjes die direct laten zien wat er bedoeld wordt. Met pijlen is aangegeven wat je moet doen met je benen of waar je de bal het beste heen kunt spelen. Wil jij weten hoe je moet dribbelen zoals Lionel Messi dat doet of hoe je moet schieten met een curve zoals Memphis Depay? Dan moet je zeker dit boek lezen, want na een beetje oefenen kan jij het ook!

Toen ik klein was, was voetballen vooral voor de jongens. Als wij mee gingen voetballen waren opmerkingen als “voetballen is voor jongens!” heel normaal. Tegenwoordig, en zeker door de komst de OranjeLeeuwinnen is het ook helemaal hot voor de meiden! Vivianne Miedema en Lieke Martens zijn bekende namen. De foto’s in het boek zijn ook van jongens en meisjes. Hierdoor is het een boek voor iedereen die van voetbal houdt. De leuke weetjes over de besten aller tijden is ook heel erg interessant voor de vaders en moeders die voetbal een leuke sport vinden.

Vivian Miedema: “Zorg dat je de liefde voor de bal nooit kwijtraakt!

Veel lees- en oefenplezier. En wie weet zien wij jou over een paar jaar in het Nederland Elftal!