Verborgen beesten – Bijzondere dieren waarvan je niet wist dat je alles over ze wilde weten

“Zeg maar dag tegen de panda en tijger en andere oude bekenden, en hallo tegen de hirola, numbat, zorilla en al die andere onbekende snuiters.”

Er zijn veel boeken over dieren geschreven, maar dit supergeestige boek laat je kennismaken met dieren waarvan je niet eens wist dat ze bestonden! Ken jij de numbat, zorilla en hirola al?

Informatief, grappig en origineel

Ben je het ook zo zat om elke keer weer dezelfde beesten tegen te komen? Heb je genoeg van de panda en de tijger? Ben je ook uitgekeken op de zeehond? Lees dan Verborgen beesten, over briljante beesten waarvan je niet eens wist dat ze bestonden… tot nu! Dit boek staat boordevol informatie over dieren die je niet zo snel in de dierentuin, in natuurfilms of in een boek tegenkomt. Martin Brown schreef een boek over dieren die nieuw, spannend en anders zijn. Wist je dat er ongeveer 5500 zoogdieren op de wereld bestaan? De meeste boeken bevatten voornamelijk informatie rondom bekende dieren. Dit boek is dus echt een aanvulling op reeds bestaande dierenboeken. Het is de hoogste tijd voor een ander soort boek – een boek zonder wolven, olifanten en zebra’s. Ken jij de numbat, zorilla en hirola al? De nieuwe dieren worden steeds uitgebreid beschreven op een grappige manier. Dat maakt het boek heel bijzonder. Aan de ene kant is het informatief, maar aan de andere kant is het boordevol humor beschreven. Aan het einde van iedere beschrijving vind je een kader met daarin de basisinformatie rondom dit dier.

Het boek is geschikt voor nieuwsgierige kinderen vanaf zeven jaar en is geschikt om zelf te lezen, maar ook om voor te lezen. Ontdekt samen 21 dagen lang iedere dag een nieuw dier in dit prachtige boek!